bey bey beijing, op naar Datong - Reisverslag uit Datong, China van Yvonne Kievit - WaarBenJij.nu bey bey beijing, op naar Datong - Reisverslag uit Datong, China van Yvonne Kievit - WaarBenJij.nu

bey bey beijing, op naar Datong

Door: yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

18 September 2005 | China, Datong

***
188 Foto's van yvonne kan je op deze pagina bekijken http://www.xs4all.nl/~vinisz10/yvonne/
***

Hoi Holland,

Het gaat in China hier heel goed, het is een druk, mooi, vies, indrukwekkend, enz, land. Gisteren 7 uur in de trein hardseat gereisd, niet veel toeristen beginnen daaraan. Je snapt dus wel dat het erg vol is, niet iedereen heeft een zitplaats, dus sommige chinezen moeten uren staan. Afval wordt op de grond of uit het raam gemieterd, wordt dus een lekker zooitje. China, moet je meemaken.

Kwam een Israelier tegen en we hebben samen gechineest. het blijft lachen in die restaurants, ze kunnen geen woord engels en ik weinig chinees. Meo row = geen vlees. dat is het belangrijkste wat ik moet weten.

Tot nu toe nog niet ziek geweest en hoop dat zo te houden. Ik heb de slagers in dit land gezien en vlees houdt ik wel even voor gezien.

Vandaag ben ik naar de 'grotten' geweest, erg mooi. Natuurlijk moest dit blondje weer een paar keer op de foto met chinezen. Ik ben in dit land ook een hele bezienswaardigheid.

Morgen ga ik waarschijnlijk met de bus naar de volgende plaats. Als dat niet lukt, de dag erna. Even weer de heuvels in. China is groener dan dat ik verwacht had.

Dit was de up to date voor zover. De foto's volgen hopelijk snel.

Groetjes Yvonne

  • 18 September 2005 - 17:43

    Tineke:

    Hoi Yvonne. Weer terug van vakantie en meteen genieten van je prachtige verhalen en foto's. super!!! Veel sukses verder.
    Tineke en Geurt

  • 19 September 2005 - 09:59

    Anneke Van Loon:

    Hoi Yvonne,
    Ik heb vandaag weer genoten van je verhalen en foto's. Morgen is voorlopig mijn laatste werkdag, dan lekker een weekje weg, dus je hoort een paar weken niets van mij. Nog veel plezier met je reis.
    Groetjes ook van Henk.

    Anneke

  • 22 September 2005 - 11:27

    Nel Vergeer:

    Hoi Yvonne,
    Wat een foto's met al die gebouwen en uitzichten. Mooi hoor!
    Bij ons is het nu mooi weer, ong. 20 graden. Hoe is dat bij jou? Tot de volgende keer maar weer. Doei, groetjes Nel

  • 22 September 2005 - 19:47

    Natascha(collega):

    hoi, hoi, hoi, hoe is het ermee. Leuk om te lezen je verhalen vind je avontuur nog steeds wel spannend, maar hoop dat je een geweldige tijd mee maakt. Groetjes ook van de rest van het kdv, vooral van jos.natascha

  • 22 September 2005 - 20:39

    Ria:

    Lieve Yvonne,
    Nog even een reactie voor ik met vakantie ga. Fijn om te lezen, dat je het zo naar je zin hebt in China. Ik hoorde van Vin, dat je alweer naar een volgende plaats bent gereisd. Heel veel plezier en tot schrijfs.
    Liefs,
    Ria

  • 23 September 2005 - 08:37

    Bert Leers:

    Yvonneprachtige foto's.Vooral Plein .d.Hemelse Vrede en VerbodenStad riepen weer herinneringen bij mij op.5 jaar geleden liep ik hier met Jacqueline(mijn dochter)Ook verhalen over eten kwam weer bekend voor.Wij hbben ook 4 keer in de trein gezeten.Prachtige reis,geniet ervan .We hebben jouw berichten en foto' via Geurt ontvangen.Groetjes Elsa en Bert Leers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 23878

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2005 - 13 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: